Fase 1- Analyse
In deze eerste fase brengen we de huidige situatie van uw organisatie en manier van werken in kaart. Daarnaast bepalen we samen met u en uw organisatie de gewenste toekomstige situatie.
Fase 1- Analyse
In deze eerste fase brengen we de huidige situatie van uw organisatie en manier van werken in kaart. Daarnaast bepalen we samen met u en uw organisatie de gewenste toekomstige situatie.
Fase 2- Vaststellen acties
Vervolgens bepalen we welke stappen we per bouwblok gaan nemen om de gewenste situatie te bereiken en stellen we een overzicht op van de te ondernemen acties.
Fase 3- Prioriteren
In deze fase prioriteren we de benodigde actie en stellen een planning op. Op basis daarvan maken we een roadmap naar het werken in de toekomst voor uw organisatie.
Fase 4- Afstemming en voorbereiding
Daarna stemmen wij alles acties op elkaar af middels een integrale planning en bereiden wij de organisatie voor op de implementatiefase.
Fase 5- Implementatie
In de realisatiefase richten wij ons op de uitvoering en implementatie van de benodigde acties per bouwsteen.